Ogłoszenia Warszawa na Z57.pl > Praca > Administacja biurowa > Specjalista ds. Zarządzania nieruchomościami

Archiwalne: Specjalista ds. Zarządzania nieruchomościami

21.02.2020


Stanowisko – Dyrektor Oddziału Legnica
Raportuje do Dyrektora Regionu
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie skutecznej realizacji zadań operacyjnych Oddziału w zakresie oferowanych usług transportu krajowego i międzynarodowego (drobnica).
Ponadto osoba ta będzie odpowiedzialna za:
• Zapewnienie najwyższej jakości i efektywności procesów
• Strategiczny rozwój oferowanych usług w oddziale
• Tworzenie i realizację budżetu w obszarze działalności operacyjnej oddziału
• Dobór i rozwój podległego zespołu
• Efektywną współpracę z dostawcami usług przewozowych
• Zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klientów oraz wolumenu sprzedaży w Oddziale
• Optymalizację kosztów działania oddziału

Wymagania / oczekiwania
• Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Wysoko rozwinięta świadomość biznesowa
• Praktyczna wiedza na temat najlepszych praktyk i doświadczeń w zakresie świadczonych usług
• Świetne kompetencje menedżerskie, w tym efektywnego zarządzania podległym zespołem, z naciskiem na jego rozwój, umiejętne delegowanie uprawnień, obowiązków i coraz bardziej ambitnych zadań, weryfikację postępów oraz zgodność z właściwym ich kierunkiem
• Umiejętność skutecznego motywowania, przełamywania oporów i postaw zachowawczych;
• Doskonałe zdolności komunikacyjne
• Dobre umiejętności negocjacyjne i mediacyjne
• Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów przy jednoczesnym koncentrowaniu się na celach firmy i jej wartościach;
• Nastawienie na osiąganie założonych celów, umiejętność efektywnego działania, również pod wpływem stresu;
• Wysokie umiejętności interpersonalne i analityczne;
• Kreatywność, zaangażowanie i silna motywacja do pracy oraz do samorozwoju;
• Zdolność szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków w nowym otoczeniu;
• Asertywność
Ponadto:
• Wykształcenie wyższe
• Znajomość języka angielskiego w codziennym biznesowym użyciu;
• Bardzo dobre posługiwanie się aplikacjami MS Office;
Oferujemy:
• Rozwojowe środowisko pracy
• Umowę o pracę
• Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
• Liczne premie uznaniowe, kwartalne, roczne etc.
• Prywatną opiekę medyczną
• Pakiet Multisport
• Ubezpieczenie grupowe
• Sprzęt służbowy (auto klasy premium, laptop, telefon, tablet)
• Wiele innych

Zainteresowane osoby proszone są o kontakt pod nr tel. 789 359 436 lub o przesłanie CV na adres: rekrutacja@primestaff.eu
W CV proszę o dołączenie klauzuli:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Prime Staff moich danych osobowych na potrzeby aktualnego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych potrzeb rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę Prime Staff.

Nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr. 21561